top of page
Ieškoti
Writer's pictureTomas Černiauskas

⚔️„ŠALTI SKAMBUČIAI“ GRĮŽTA Į RIKIUOTĘ⚔️



Šalti skambučiai yra vienas iš seniausių ir populiariausių būdų ieškoti naujų klientų ir plėsti savo produktų ar paslaugų pardavimus. Šis metodas dažnai laikomas nemaloniu, varginančiu ir neefektyviu, tačiau teisingai atlikus jis gali duoti puikių rezultatų.

Nepaisant šaltų skambučių naudos, daugelis pardavėjų jų bijo arba nemėgsta. Jie jaučiasi nepatogiai skambindami nepažįstamiems žmonėms, kurie tuo metu gali būti užsiėmę, nepageidaujantys ar net priešiškai nusiteikę. Pardavimų vadybininkai nerimauja, kad jų skambučiai bus atmesti, ignoruojami arba nutraukti. Tačiau nerimauti tikrai neverta, nes 8 iš 10 atvėjų taip ir bus. Ar verta nerimauti dėl to kas tikrai nutiks?

Didžiausias "šaltų skambučių" trūkumas - žema konversija t.y. mažas sandorio uždarymo koeficientas. Viso labo 3-5 procentai Didžiausias "šaltų skambučių" privalumas - atsiperkamumas Per dieną vienas vadybininkas gali atlikti apie 50 kokybiškų pokalbių su klientais t.y. apie 1 000 pokalbių per mėnesį. Imant žemiausią konversijos procentą, tai sudarys apie 30 sandorių per mėnesį + stipriai padidinsite savo įmonės žinomumą + ištirsite rinką.

9 peržiūros0 komentarų

Comments


bottom of page